Dorwałam się do papierów Karoli!

Dorwałam się do papierów Karoli!
W mojej wersji Jasna Strona Życia pokryła się odcieniami bordo, czerwieni, nawet w pewnym stopniu czerni...
Zdecydowałam, że moja kartka będzie składakowa.
Na stronę do wpisania życzeń świetnie nadawały się "Błękitne poranki" - jest na nich dużo miejsca na tekst.
...a może nawet całego listu? Kartka po rozłożeniu ma 30x30cm
Tył kartki jest bardzo podobny do przodu:
Do ozdobienia kartki wykorzystałam kwiaty zrobione samodzielnie z marszczonej organzy, którą postemplowałam stazonem we wzór koronki z zestawu Stella&Rose.
Wzór jest mało widoczny ze względu na mała gęstość i grubość włókien organzy. Stazonami można stemplować na folii, szkle czy metalu. Ale o tym chyba kiedy indziej na Stryszkowym blogu? :)

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger