Bindowanie - bindownica Cinch oraz porównanie do Bind It All


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicxyuZkOio9DkZ1Imho8tbadq5nXFVHGIdko81kePJzznIA8lTQRd4EExQ2AK_evPWRgJlf4Yj8XdBnmkKntWXTFNJ6se93XjVC546RWX0c_3X08B-RAMvhqNPbiO7RPrTCuoF6T-VMbE/s1600/cinch.png Jak bindować? Czym bindować? Bindownica Cinch z We R Memory Keepers czy Bind It All z Zuttera?
Dostawałam pytania na temat bindownic, widziałam pytania o bindowanie w różnych miejscach (fora itp.), postanowiłam więc nakręcić filmik na ten temat. Po polsku! Zapraszam!
Hello! This time I'm talking about binding, but only in polish, sorry. :) See You next time!


Bindownica Cinch dostępna w sklepiku Na Strychu
W filmiku znajdziecie:
* budowa Cincha
* jak używać Cincha?
* co można zrobić z pomocą Cincha?
* jakie materiały można bindować?
+ porównanie Cincha do bindownicy Zutter Bind It All
+ różnice między pierwszą i drugą wersją Cincha

7 komentarzy:

  1. cinch rulez :D
    chociaż mój mnie czasem irytuje ale to dlatego że już bardzo stary i trzeba się namęczyć żeby te 'guziczki' wyskoczyły, jeśli nie chcę wszystkich dziurek używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję już ostatecznie podjęłam decyzję i Twój film mi w tym bardzo pomógł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że mój filmik jest pomocny. Z ciekawości - co wybrałaś? :)

      Usuń
  3. Czy różnica między the cinch i the cinch 2 jest bardzo bardzo odczuwalna w użytkowaniu ? czy różnica jest do przełknięcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam... WyłĄcza.. nie wyłancza...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger