Rysunkowe wyzwanie: ARBUZ

Wiecie jak to czasem jest z postanowieniami, prawda? Mówimy sobie "muszę zrobić to", "muszę zrobić tamto" ale wszystko rozmywa się między codziennymi obowiązkami i bardziej wciągającymi czynnościami.
Na szczęście mamy blogosferę :D z osobami chętnymi do podjęcia wspólnego wyzwania!
Wyzwanie mamy ambitne: rysowanie (w miarę możliwości) martwej natury! Tematami będą przedmioty powszechnie spotykane / dostępne. Tak, aby każdy mógł do nas dołączyć! :) Lecimy alfabetem, więc tematów będzie sporo, w zawrotnym tempie 1temat na 1 tydzień! ;) Na pierwszy ogień: ARBUZ
Nasze prace obejrzycie poniżej ale gorąco zapraszamy Was do dołączenia! Obojętnie, czy rysujecie ołówkiem, długopisem czy markerem, czy poskramiacie kredki, akwarelki lub pastele - podejmij wyzwanie i dołącz do nas! Nie liczy się poziom zaawansowania - to nie jest konkurs talentów, a wspólna zabawa mająca na celu potrenowanie, zmotywowanie i nauczenie się czegoś nowego. Macie czas do końca tygodnia ;) Poczęstujcie się powyższym bannerkiem, zaproście znajomych i zgłoście swoją pracę na dole tego posta w Inlinkz.


Rysunek Tores:
"Ja się bardzo bałam zacząć, dlatego narysowałam bardzo malutki rysunek... Może następnym razem się odważę większy."




Znana i uwielbiana za swoje potwory (i nie tylko;) Pasiakowa:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjR6R2tkfHuqb47-uAL7viCBBQEhdczzKK4kYMzmBZNHJO_hRWsVOsQXi09Gcal0_YUIEdV7aMUI7A3RHaoTpboNPY1j7NOs1KO5sUbRMW_cBRlXmHvGOgjA3Vmqcbsk067i0Q2jV2MRvY/s1600/arbuz+real.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTmbl6JPIwfW9QCCmXinI8epVYJfihpCemLm9_9w5IGqAyIuYc1IVzJ7k579PpaztYXo4LfQm3s9lFhEGh5mijJhvL1IYKTKHyCoEs637x3zZnUlbZNYG0U0Tl8wzXtbsVZiCot3klEBM/s1600/arbuz+szkic+scan.jpg


...i ja, Drycha.
Efekt nie jest powalający ale zostawiłam sobie stanowczo za mało czasu... może następnym razem będzie lepiej ;) Czy arbuzy zawsze miały tak fajnie ułożone żyłki?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCrcJa5Ic6XqfsF1t58MLpJDzMZvWnQciJ-M4oXUjlS3X3FMEqocpZQdJfzjUME4p5bKQm1J9gyNV8ExPerY8NA19iuU75e8jzA4nEPYdSjICTLas6Eg4ZCRUWGYRUpSlJYbUbRZhdBhg/s1600/20140902arbuz.png https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdaeRra3zEaw1igjqTYSm0z8b4kUxC0S5MkDVm0fZu5-wRUyWZ5Fm8S9JxC0-CDaGtwGXeyT7O4o6TdhDcUjvuQKl8pGIKgYMPZNy0NUmIUC7qAMiplJbqoZ9C4x70omH8quO3QKRdZYs/s1600/10598339_1490795527825508_553710448_n.jpg


Koniecznie spróbujcie i Wy! :D


25 komentarzy:

  1. Jeny! Ja też chcę spróować! Ale dołączę się dopiero jak oddam moją pracę licencjacką do dziekanatu, a to już niedługo! Rysunku świetne, a Twój Drysz naprawdę piękny! Taki pełen życia..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drysz jak to nie powala? jak mnie powalił! świetną zabawę macie z tym rysowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś mnie zaskoczyła!..... Fajna zabawa, postaram się i ja! Mam nadzieję że do końca tygodnia zdążę:)
    ps. I super rysunki/malunki dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. extra pomysł!!!może mnie to zmotywuje do rysowania bo od jakiegoś czasu obiecuję sobie że będę rysić (a o farbach już nie wspomnę).zaraz wezmę się za moje Derwenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie sobie obiecywałam... "Będę rysować z natury", "Zacznę więcej szkicować z natury..." Na szczęście razem wszyscy mamy większe szanse :))

      Usuń
  5. Thank you for the very challenging challenge! I never draw so this took my out of my crafty box

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na motywację, u mnie ostatnio coś drgnęło po wielu latach przerwy w rysowaniu, ale czuję, że znowu zapał zaczyna przygasać... liczę że wytrwam
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! :D Fajnie, że do nas dołączyłaś!

      Usuń
  7. Od dłuższego czasu mówię sobie, wrócę do rysowania, ale to robię jakąś kartkę a innym razem nie mam weny.. Przez przypadek tu dotarłam i pierwszy raz od dłuższego czasu się zmobilizowałam! Zaraz dodam mój rysunek ;) Dziękuję za te wyzwanie, bo przez to w końcu znalazłam motywację ;) I czekam na kolejne wyzwanie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kuszące ...... kuszące ........ no to trzeba kupić arbuza i zmierzyć się z niewiadomą ...... bo nie wiem co to mi z tego wyjdzie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, super wyzwanie! Mam tylko pytanko, ponieważ chciałabym poćwiczyć 'digital painting', czy mogłabym komputerowy rysunek wrzucić? Czy raczej zostać przy tradycyjnych technikach :) ? Zmuszam się od bardzo długiego czasu do powrotu do rysowania, jest tyyyyle pomysłów, a nie ma motywacji by wszystko wykonać :/ mam nadzieje że wyzwanie mnie zmotywuje nie tylko do szkicowania alfabetu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, digi też może być! Jesteśmy otwarci na wszelkie techniki!

      Usuń
    2. To czad! Jeszcze dziś coś pobazgram :)

      Usuń
  10. Ok coś tam podziałałam właśnie przed chwilą z litra A ... może jutro uda mi się zmierzyć z B.:)
    świetna zabawa dziewczyny, pozdrawiam Was ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do zabawy! Arbuz już narysowany, tylko ze wstawieniem zdjęcia do wspólnej galerii mam problem... idę kombinować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...udało się :) Muszę jeszcze tylko opanować technikę robienia zdjęć czarno-białych, zamiast czarno-błękitnych :)))

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger