Rysunkowe wyzwanie: BUTY

Arbuzowy tydzień minął bardzo szybko, prawda? Wiem, że jeszcze minimum parę osób zaczęło szkicować - z tej okazji włączyłam poprzedni inlinkz. Możecie dołączyć do wyzwania w każdym momencie! Ze względów oczywistych jednak zachęcamy do regularnego szkicowania ;)

W zeszłym temacie królowały farbki ale pojawił się też arbuz nakropkowany! narysowany w technice pointylizmu. Każdy z rysunków ma w sobie coś fajnego! Same zobaczcie:


Tym razem bierzemy się za literę B i BUTY!
Przypominam, że zapraszamy wszystkich - obojętnie, czy rysujecie ołówkiem, długopisem czy markerem, poskramiacie kredki, akwarelki lub pastele. Podejmij wyzwanie i dołącz do nas! Nie liczy się poziom zaawansowania - to nie jest konkurs talentów, a wspólna zabawa mająca na celu potrenowanie, zmotywowanie i nauczenie się czegoś nowego. Macie czas do końca tygodnia ;) Poczęstujcie się powyższym bannerkiem, zaproście znajomych i zgłoście swoją pracę na dole tego posta w Inlinkz.


"Miał być większy format i jest, chociaż niewiele z niego wykorzystałam. I tak, wiem, że z tymi butami coś jest mocno nie tak, ale jeszcze nie wiem co i jak to poprawić Więc bardzo Was przepraszam, ale moje (w zasadzie - Zuzki) buty, wyglądają tak:"



"Są i moje butki - sandałki. Rysowane dosłownie na kolanie, na plaży, na zdobycznym zeszycie bez kratek i linii :) "



i ja - Drycha:
Wypróbowałam pisaki z farbą na czarnej kartce. Pisaki fajne ale muszę jeszcze potrenować perspektywę :))



O ile za arbuzem być może nie wszyscy przepadają, tak buty na pewno ma każdy ;)) Tym bardziej na Was liczymy! Zgłaszać się możecie w inlinkz:

14 komentarzy:

  1. Drysz, jak masz z perspektywą problemy to spróbuj sobie robić linie na zdjęciu czegos, i na kartce :) i potem odmierzaj sobie odleglosci :) nie wiem czy zrozumialas o co chodzi, ale to jest super jak sie ze zdjec rysuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie chcę ze zdjęć... :) Ze zdjęcia raz sobie spróbowałam z Kimbrą zrobić siatkę i lecieć kwadracikami ale i tak średnie podobieństwo wyszło... o ile w ogóle... http://drycha-gallery.blogspot.com/2014/04/kimbra.html

      Usuń
  2. P.S. nie wiem czy coś narysuję w tym tygodniu bo mogę nie mieć czasu, ale znowu się postaram!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Normalnie czułam, że będą buty:))) Obmyślam już, które by tu...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! co za genialny pomysł z tym wyzwaniem rysowaniem! cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje już gotowe a właściwie jeden but :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podążam za rysunkowym peletonem - dodałam dzisiaj moje obuwie :). Fajna zabawa!
    Idę rozmyślać nad ciastem...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger