Składany kubek na wodę Faber-Castell - fajny gadżet!



Nie planowałam zakupu tego kubka. Znalazłam go podczas przeglądania jednego ze sklepów internetowych i stwierdziłam, że będzie świetnym rozwiązaniem dla mnie. Jest dużo bardziej praktyczny niż podwędzane z kuchni miseczki czy zwykłe kubki do picia. 


Zalety

+ nie stłucze się
+ jest stabilny
+ lekki
+ można na nim położyć pędzel, który na pewno się nie stoczy
+ składa się, więc wygodniejsze jest i przechowywanie, i zabranie go ze sobą w podróż
+ składanie jest łatwe
+ jest wykonany z silikonu oraz tworzywa: silikon świetnie się czyści, tworzywo bardzo dobrze się czyści i dodatkowo wzmacnia kubek

Minusy

- Mogę wymienić kolor? ;) Ja mam wersję "Blackberry", natomiast w sieci widziałam zdjęcia kubków ciemnozielonych, niebieskich i chyba szarego?... ale nie wiem na ile są aktualne. W każdym razie tylko ten był w sklepie, mówi się trudno. Gdyby ktoś z Was ma kubek ciemnozielony i chciałby się ze mną wymienić - niech pisze na maila ;)
- Kurz łatwo się przyczepia do silikonu ale umycie wodą załatwia sprawę.

Inne informacje

Wymiary po złożeniu to 9,6cm (średnica) x 3,5cm (wysokość).
Wysokość rozłożonego kubka to ok. 8,2cm





3 komentarze:

  1. Taki kubek to fajna sprawa, przydałby mi się taki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na allegro jest (niestety nie najtańsza z przesyłką) aukcja z tym kubkiem: http://allegro.pl/kubek-do-wody-skladany-faber-castell-panzet-bis-i5560963478.html - na zdjęciach jest niebieski, ale mi przysłali ciemnozielony. Więc gdybyś chciała też kupić na allegro, to radzę napisać do nich i zapytać o kolor, bo skoro w opisie aukcji nic o tym nie ma, a mój przykład pokazuje, że zdjęciem nie warto się sugerować, to istnieje szansa, że można tam "wylosować" również różowy. :D Btw, miałaś na pudełku od tego kubeczka nazwę polskiego dystrybutora? Może u niego dałoby się kupić dowolny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w ogóle sprzedawca taki średni chyba :O Przyznam, że nie chciało mi się narazie wymieniać tego kubka i "Blackberry" nadal mi towarzyszy :)) Dzięki za cynk! Nie miałam metki polskiego dystrybutora, tylko zagraniczne, oryginalne opakowanie producenta.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger