7 komentarzy:

  1. Jasne, zdarza mi sie stosowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik jak zwykle pierwsza klasa! ja używałam też roztworu wody z solą (woda ciepła, żeby sól się rozpuściła; do aplikacji temperatura nie odgrywa roli). Zdarzyło mi się też kilka razy wykorzystać sok z cytryny, ale to chyba znany trik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja maluję akwarelami od niedawna, chętnie wypróbuję tę technikę :) zapraszam jeszcze do podzielenia się tym postem w link party :) http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem gdy sypie dużą ilość na akwarelki (bardzo mokrą powierzchnie kartki) to mi sól rozpuszcza delikatnie i zasycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest to uciążliwe ale efekt chyba warty jest zeskrobywania soli :)

      Usuń
  5. mam pytanie - ile kosztuje całą Twoja kolekcja narzędzi, wyposażenie hobby :) tak z ciekawości pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie chcę tego wiedzieć ;) Z jednej strony ziarnko do ziarnka, i suma byłaby duża ale nie oszukujmy się, "warsztat" gromadzi mi się od lat, co jakiś czas czegoś się pozbywam, a jakby się rozejrzeć, to na pewno sporo ludzi wydaje w ciągu miesiąca więcej na papierosy lub np. piwo... ja się lubuję w farbach, pisakach itp :D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger