STO kartek na Boże Narodzenie


W tym roku miałam szalony pomysł na wykonanie stu kartek bożonarodzeniowych! Normalnie nie wymyśliłabym sobie czegoś takiego ale większość była do przekazania na Jarmark Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Zakasałam więc rękawy, przygotowałam bazy kartek z Na Strychu, papiery Piątek Trzynastego i inne, wykrojniki Cheery Lynn, Rosy Owl, Lawn Fawn i od około połowy listopada do 8. czy 9. grudnia wycinałam, kleiłam, tuszowałam, stemplowałam...


Najbardziej podoba mi się chyba seria z motywem auta z choinką na dachu na tle ze stemplowanych choinek :) W ich wykonaniu pomógł mi mój brat Michał - dziękuję!

Na zdjeciach kilka przykładowych kartek. Wszystkie obejrzycie w niemal czterominutowym video powyżej :)






3 komentarze:

  1. Cudne kartki, bardzo fajna incjatywa :) Ja trochę żałuję, że przez ciążę się nie udało dołączyć :(

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger