Inktense czyli tusz w kredkach


Zaczęło się chyba wiosną 2014r. Kupiłam sobie wtedy zestaw dwunastu kredek Inktense i tak mi się spodobały, że kupowałam więcej i więcej kolorów. Przy ponad trzydziestu stwierdziłam, że czas na uzupełnienie kolekcji i kupiłam zestaw wszystkich kolorów w metalowym opakowaniu. Kosmos :D Gorąco zachęcam do obejrzenia poniższego video. Znajdziesz w nim takie informacje jak:
- Jak Inktense się rozpuszczają?
- Na jakim papierze używać Inktense?
- Jak wygląda efekt zależnie od sposobu nałożenia Inktense?



Nie myślcie sobie, że to normalne kredki - to tusz w kredkach! Możemy rozpuścić je wodą, a po wyschnięciu są permanentne. Nazwa to gra słów „ink” czyli tusz oraz "intense" czyli intensywny - to idealna nazwa, bo Inktense mają przepiękne głębokie kolory.

Inktense to moje ulubione wodorozpuszczalne kredki!



Można je nakładać:
- na sucho
- na sucho, następnie rozpuścić wodą (to chyba najpopularniejszy sposób)
- mokrą kredką
- suchą kredką na mokrym podłożu
- nabierać mokrym pędzelkiem z kredki - łatwiejszy sposób na elementy o delikatnych odcieniach

Więcej dowiesz się w powyższym video ;)

Inktense dostępne są też w formie sztyftów. Jest to idealne rozwiązanie do większych powierzchni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger