9 komentarzy:

  1. ojaaaaaaaaaaa, ge-nial-ne! żeby jedną krechą narysować Fridę....

    OdpowiedzUsuń
  2. o waw piekne
    Fridzie by sie pewnie spodobalo

    OdpowiedzUsuń
  3. mega;o uwielbiam ogladac strony z Wreck This Journal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł... Świetna jest. Skojarzyła mi się z pracami Ukochanego, który podobną metodą robił ostatnio rysunki do okładki http://con3x.wordpress.com/2011/05/27/dzien-rasta/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Ja z bloga www.werodaktyl.blog.onet.pl, znalazłam Cię na blogu Michelle ;D Robisz śliczne i oryginalne rzeczy, bardzo podoba mi się Twój nagłówek oraz napis na nim :P Zapraszam na mojego bloga (u mnie głównie coś uszytego, ale może to się zmieni?) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hipnotyczne.
    i to w moim "wrecku"!!!
    ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger