lot w nieznane

Lot balonem :)

Niekoniecznie w nieznane. Tym razem pomyślne wiatry pokierowały mnie na Polki Scrapują, gdzie zostałam Gościem Portalu na ten miesiąc!

Możecie przeczytać tam wywiad ze mną (ależ ja się rozgadałam... masakra...) i wziąć udział w moim wyzwaniu :)
Szczęśliwy traf chciał, że w tym dniu przypada wyzwanie altered art :) Wymyśliłam sobie żarówkę i lakier do paznokci!
Z żarówki planowałam zrobić coś na wzór czaszki... ale że Dryszka zmienną jest... powstał balon :)

"Kosz" balonu dynda się swobodnie :)) jako tło użyłam kawałka swetra pomalowanego akrylami.

Z rad, jakie mogę dać uczestniczkom wyzwania:
- starajcie się nie używać magica i podobnych klejów, szkło może się ześlizgiwać z bazy, lub dodatki ze szkła. Dobre do tego będą taśmy dwustronne, klej na gorąco (z pistoletu) itp.
- żarówkę barwimy tuszami alkoholowymi albo lakierem do paznokci ;)
- bardzo wygodnie ozdabia się wszelkiego rodzaju półperełkami, tasiemkami, kwiatkami i.in., które mają już klejącą stronę :)

Ja użyłam takich gotowych do klejenia wzorów z kryształków. Kwiatki też były od razu na piance do przyklejenia. Z kolei welurowa tasiemka trzyma się na dwustronnej taśmie.
Ja najpierw pomalowałam żarówkę jasnozielonym lakierem do paznokci, po wstępnym wyschnięciu (gdy lakier już nie lepił się) barwiłam tuszami alkoholowymi. Po wyschnięciu tuszów pozdrapywałam sporą część z żarówki :) Chciałam, żeby było widać bebechy :D




Większość rzeczy - jak już wspominałam - trzyma się na klej z pistoletu, piankę klejącą 3d i dwustronną taśmę :)

Ja już widziałam prace projektantek PS na moje wyzwanie - polecam! :)
Zapraszam gorąco do brania udziału w wyzwaniu:)
Zgłaszać się możecie na portalu :)

18 komentarzy:

  1. Wygląda, hm, niesamowicie...!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! obłędna praca!
    Lecę czytać wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety rety!
    naprawdę niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle zaskakujesz :) żarówka jest SUPR !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, NIESAMOWITA!!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory, ciekawy pomysł i dyndający kosz balona - przykuwająca uwagę praca, fajne zbliżenia dałaś - można się wgapiać i wgapiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. noooo kochana pojechałaś ( a raczej poleciałaś ;) )- fantastyczny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo masakra! niesamowita praca! przeslas sama siebie!ja chce ten balonik haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. *ukłon* prześwietna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!!! niesamowita praca!!! fantastycznie ozdobiłaś żarówkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! To się nazywa tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna praca, super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. żarówkowy balon jest obłędny !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabiłaś mnie tą żarówą!! Genialny pomysł i wykonanie! To jest coś naprawdę artystycznego - respect kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna praca, Twój styl jest bardzo rozpoznawalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebisty pomysł!no a wykonanie-mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger