mini-maxi warsztaty * mini-maxi workshop

Niedziela minęła pod znakiem miniwarsztatów mixedmediowych LO :)
"Mini" tyczy się tylko liczby osób, bo działo się bardzo bardzo dużo!
Sunday was marked by mixedmedia LO mini-workshop :)
"Mini"
only applies to the number of participants :)

Część materiałów rozłożona:
Part of the materials ready:

Tu już po sporej dawce pasty modelującej i kreatywnego psucia z tłem. Układamy kompozycje:
Here after a large dose of modeling pastes, inks, mists and other medias. Arrange the compositions:

W razie czego - też tam byłam ;)
I was there too;)

Po prawie czterech godzinach szaleństwa powstały 3 LOsy:
After almost four hours of madness we created three LOs:

Kasia:

Beata:

Justyna:

...i - na deser - część powarsztatowego bałaganu ;)
...and - for dessert - part of the after-workshop mess;)


Bardzo dziękuję uczestniczkom, Stryszkowi, The Scrap Cake i Scrapińcowi za ten dzień!:)
Many thanks to the participants, NaStrychu, The Scrap Cake and Scrapiniec for this day :)

9 komentarzy:

  1. a ja dziękuję za miłe powitanie :)
    szkoda, że musiałam szybciej uciec,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, super kreatywny bałagan na stole ;)) Świetne prace i wierzę, że było wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne prace wyszly! klimat maja nieziemski:D
    ah i ten kolor scian <3 ahha:D

    OdpowiedzUsuń
  4. looks like it was a lot of fun, and those pages are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd wzięłaś tyle miejsca w pokoju? rozdmuchałaś go? mi się wydawał zawsze taki mały, a tam i stół i ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że fajnie się bawiłyście - super:)
    A poza tym skąd mam wiedzieć, że to Twoja ręka??;P
    Aaaa no i już wiem, czemu u mnie tak napisałaś - masz piękne fioletowe ściany:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, no przecie od razu widac, że to moja ;))))

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger