żywica Ice Resin - instrukcja oraz przykłady zastosowania

Długo zbierałam się do żywicy. Te dostępne na allegro wydawały mi się zbyt "techniczne". Obawiałam się ich smrodu. Obawiałam się, że żywica nie będzie totalnie przezroczysta. Do Ice Resin zachęciła mnie postawa producenta - przecież Ice Resin to produkt dla nas! Idealny dla osób zajmujących się rękodziełem, nie produkujących części z żywicy w fabryce itp. (aż mi się przypomniał żółty kombinezon z Breaking Bad;).
Na początku w ogóle nie zauważyłam, że Ice Resin ma zapach :D Serio! Przygotowywałam się na coś strasznego - mam uraz po używaniu kleju epoksydowego - ale byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.

Plusy Ice Resin:
-  jest totalnie przezroczysta (chyba, że dodacie do niej barwniki!)
- możecie jej używać do biżuterii
- sama się ładnie układa / wypoziomowuje
- po utwardzeniu jest nietoksyczna
- nie potrzebujecie do niej żadnych lamp itp. Ice Resin utwardza się sama
- zapach nie zabija;)

Co ja będę wypisywać, wygląda fantastycznie! Sroka ze mnie niesamowita, lubię błyszczące przedmioty, więc idealnie błyszczące magnesy czy kolczyki to coś dla mnie ;) Czysta radocha!
Bez zbędnego przedłużania - zapraszam na video:



W video mówię, że ulotka Ice Resin po polsku jest na moim blogu. Nie martwcie się - będzie. Dokładnie w tej notce, już wkrótce. Dajcie mi jeszcze chwilę:)

W odpowiedzi na pytania: Ice Resin znajdziecie w sklepiku Na Strychu. Jeśli nie jest dostępna od ręki, to nie wahajcie się, by spytać sklepiku mailowo [kontakt @ na-strychu.pl] o termin dostępności.

Bąbelki tworzące się podczas mieszania żywicy (część A) z utwardzaczem (część B) to norma. Nie martwcie się bąbelkami, żywica musi być bardzo dobrze wymieszana.

16 komentarzy:

  1. Świetny filmik i wygląda na świetną zabawę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik, czuję się zachęcona :) Bardzo dużo możliwości, aż się chce eksperymentować na własną rękę!

    OdpowiedzUsuń
  3. witam. Chcialabym sie dowiedziec gdzie pani kupila ta zywice bo w internecie nie moge nic znalesc.:) i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w Na Strychu: http://sklepik.na-strychu.pl/pl/searchquery/ice+resin/1/full/5?url=ice,resin
      Jeśli nie jest dostępna od ręki, to zawsze możesz napisać do sklepu i spytać, kiedy będzie dostawa :)

      Usuń
    2. Siemka bardzo mnie zainteresował twój filmik i jestem chętna do zrobienia tych śliczności, mam pytanie , czym zabezpieczyć obrazek przez zalaniem żywicą i jak to wygląda przy zalaniu obrazka bez tylnej metalowej podkładki.Proszę napisz mi na maila .
      Z góry dzięki i czekam na odpowiedz.

      Usuń
    3. Na ten moment najlepszym moim zdaniem sposobem jest kilka warstw gel medium/gęstego kleju lub taśma klejąca (o ile zakryje cały obrazek) i gęsty klej na brzegach. Wszelkie spraye odpadają. Obrazek musi być na prawdę BARDZO dobrze zabezpieczony, bo żywica nie ma dla papieru litości.

      Usuń
  4. Witam większe bąbelki wyciągnęłam wykałaczką, mniejsze pozostały, nie ma szans żebym wszystkie usunęła, czy one znikną same podczas wysychania? Dziś zalałam pierwsze formy i czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz trochę postukać formą, podmuchać w żywicę. Jest też metoda na przybliżenie płomienia do żywicy, by powietrze / bąbelki poleciały same w górę ale producent Ice Resin odradza to.

      Usuń
  5. Witam większe bąbelki wyciągnęłam wykałaczką, mniejsze pozostały, nie ma szans żebym wszystkie usunęła, czy one znikną same podczas wysychania? Dziś zalałam pierwsze formy i czekam

    OdpowiedzUsuń
  6. czesc mam pytanie gdy zalalam moje kwiatki w branzoletce stracily kolor poprostu z fioletu i rozu po wyschnieciu zywicy kwiaty zrobily sie biale

    OdpowiedzUsuń
  7. co zrobic zeby zanurzone rosliny w zywicy nie tracily koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam doświadczenia w zatapianiu kwiatów w żywicy. Wiem jedynie, że trzeba je bardzo dobrze wysuszyć.

      Usuń
  8. Witam, nie mogę znaleźć nigdzie barwników/pigmentów do żywicy jubilerskiej - czy znane Ci są jakieś nazwy konkretnych produktów, których powinnam szukać? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam dlaczego mojej bizuteri zostaja odciski palców

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger