Zombie Apocalypse & Virginia Woolf


I have big pleasure to be a Guest in the Scraps of Darkness Kit Club during Halloween Kit "Bon Appetit!"!
I've been SOD Designer and Educator and I truly love this Kit Club and all these persons :) You have to check this out!

Mam ogromną przyjemność gościć w Scraps of Darkness :D Byłam już w ich DT, byłam Educatorem, a terazgościnnie tworzę z ich Halloweenowym zestawem "Bon Appetit!"

Kit includes a lot of great stuff, my favs are zombie papers (very original!) - eyeballs paper rocks!, skull kameos, tiny bat chipboards and Dylusions Postbox Red. FIY: Dylusions "Postbox red" has this perfect bloody red shade!
Zestaw składa się z masy fajnych rzeczy ale gdybym miała wybierać faworytów - to zombiakowe papiery (niezwykle oryginalne, a papier w gałki oczne rządzi! ), kamee z czaszkami, tekturowe mini nietoperze i Dylusions w idealnie krwistym kolorze "Postbox red".

I couldn't resist to not scrap my selfie from ont of last Halloweens, perfect choice for zombie layout:
Nie mogłam nie oscrapować mojego selfie zrobionego podczas jednego z ostatnich Halloween, idealny wybór na zombie-skrapa:



I really like foggy look of this paper with music notes, combined with white doilies.I found a new place for Virginia Woolf picture.
Następnie zaatakowały mnie mgliste odcienie papieru w nuty oraz biel serwetek. W końcu znalazłam dobre miejsce dla Virginii Woolf!


Find more exciting Kits and inspirations on Scraps of Darkness site and fb group. I'll share more "Bo Appetit" projects very soon!
Więcej ekscytujących zestawów i inspiracji na stronie i w facebookowej grupie Scraps of Darkness. Wkrótce więcej prac z "Bon Appetit!"

7 komentarzy:

  1. pięknie Ci wyszły obie kartki, ale mnie od zombiakowego klimatu pociąga bardziej delikatna kartka w odcieniach bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love them both, Drycha! Thank you for guest designing this month, I couldn't imagine the Halloween kit without you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pleasure! Love Halloween and love Your Kit Club!

      Usuń
  3. o mamo!!! oba piękne! ale virginia! matko! daj mi go! powieszę sobie nad biblioteczką ;);p

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger