Brokatowe bombki * Glitter ornaments





Cały dzień mi uciekł! To niemożliwe, że już wieczór... ale chyba cały tegoroczny grudzień tak sobie poczyna. Łobuz.
 Oby najbliższe dni i Święta minęły dużo wolniej i przyjemniej ;) Tradycyjnie piekę makowca i pierniczki last-minute! Prawie wszystkie prezenty popakowane. Jak widzicie udało mi się zrobić też parę bombek. Nie ma to jak papier brokatowy! ;)
 Jeśli macie ochotę zrobić podobne ozdoby - obejrzyjcie tutorial na oszronioną bombkę, który udostępniłam jakiś czas na blogu.
 Figury zrobiłam dokładnie tak samo, z czarnego papieru, następnie okleiłam bombki trójkącikami papieru brokatowego. Czemu tak "na około"? Dla oszczędności papieru brokatowego - wycinając z niego szablon dużo się marnuje, a wycinając trójkąty możecie je poukładać nawet w pasy, a zostają tylko połówki trójkątów na bokach. Wykończenie to oklejenie brzegów... brokatem :D Jak szaleć, to szaleć!



Jeśli lubicie brokat, z pewnością zainteresuje Was post BROKAT - wszystko o brokatach sypkich oraz brokatach w kleju. Istne kompendium brokatu - różne rodzaje, wielkości, porównanie klejów itp.
zBLOGowani.pl

10 komentarzy:

  1. ja kiedyś nie lubiłam brokatu, a teraz prawie nie ma pracy na której bym nie użyła, chyba od Ciebie się zaraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och jak ja uwielbiam takie wspaniałe ozdoby ! Są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak! Na żywo, na choince to już w ogóle :D Oszaleć można :D

      Usuń

  4. W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. fanastic decorations!!!!love the red and gold glitter

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger