Kartki Bożonarodzeniowe 2014

 

Miałam zrobić parę kartek świątecznych... ;) ale jak zaczęłam wszystkich liczyć, to zaraz pojawiło się prawie 30 imion, a coś czuję, że i tak zapomniałam o paru osobach... Już robię notatki na przyszły rok, żeby nikogo niechcący nie pominąć.

Długo nie mogłam się zebrać do gwiazdkowych kartek... ale wizyta Kasi, makowiec, grzane wino i świąteczna playlista [towarzyszyło nam wszystko od "It's Beginning To Look A Lot Like Christmas" Michaela Buble do "Another rock and roll Christmas" Iron Maiden] ruszyły machinę :D 

Uczepiłam się trójkątnych choinek :D układanych z guzików, pasków brokatu, kropeczek, ścinków papierowych... Szalałam z gwiazdkami wycinanymi dziurkaczem z brokatowego papieru! Na deser masa zielonej Inki Gold! 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEitt3w1lJRJOrY8FY7Ym0K1fpJlvfwniPHCVTwJxmbOvcsWBFTZeOpatktz1K2FBeSxqBofeqO8fLqYsJeiRHk4ZYZNcYBPmddccYMuGUIYrzFoCH6EU3VF1Mgt5q5j8Xu2jL65EvLxVXA/s1600/__1.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdpQUpwXhzSWfYxkVxG78BwVsQUC6i3bnzg1r4rWaiy-DV6TqBkjCe36zxYRef0liCqOuJxTI_F3YQ4vDoDiAYCicoaFh77CV2NXqA5rM94Ns7QZ2OEUzG0deWS9IwTE7nV0GeypSzwtk/s1600/__2.png





Nie wszystkie kartki załapały się na zdjęcia ale i tak możecie obejrzeć niezłą gromadkę ;)

Życzę Wam Wesołej Gwiazdki!!!

8 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki

    Wesołych Świąt
    źyczy
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wszystkie, a moja najładniejsza :) Dziękuję i też życzę Ci cudownych Świąt oraz spełnienia marzeń i planów w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Życzę Ci radosnych świąt, wypełnionych domowym ciepłem i miłością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest moc! A kartka z trybikami wręcz mnie powaliła na kolana, wielkie uznanie, cuda po prostu!! Wszystkiego dobrego na Święta i na "po Świętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja najpiekniejsza :)) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, wszystkiezachwycające! A jdna w dodatku moja! Dziękuję kochana! I wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda, że trafiłam tu już po świętach!
    Świetny pomysł z guzikami!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger