8 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiedzieliście

Dawno temu ;) Marysza zaprosiła mnie do zabawy: "Zasady są proste, piszecie 8 faktów o sobie (takich o których nie wszyscy dookoła wiedzą) i zapraszacie do zabawy kolejne 3 osoby!" Zebrałam się, złapałam za aparat, dorwałam do klawiatury, i oto są:

1. Na początku tego roku sprawiłam sobie nowe okulary. Wcześniejsze (cienkie drucikowe małe prostokątne bordowe) oprawki zastąpiło bardziej zdecydowane czarne tworzywo. Różnica była na tyle widoczna, że brat mojego faceta rzucił tekstem "Oo, Karola, Ty nosisz okulary!". Znamy się ponad 7 lat ;)



2. Przerzuciłam się ostatnio na zieloną herbatę. Wcześniej w  kółko piłam Earl Greya, teraz zielone. Tak jakoś.


3. Pod koniec zeszłego roku szukałam sobie nowego zapachu. Matko, jakie to trudne! Kupowałam próbki. Parę razy odwiedziłam perfumerię. W pewnym momencie prawie się załamałam i chciałam się poddać... w końcu każdy zapach inaczej się rozwija, inaczej pachnie na skórze... Skończyło się tym, że parę typów zapisałam w liście do Mikołaja, niech sam se wybiera ;)


4. Idziesz ze mną do księgarni kulinarnej? Przygotuj się na długą wizytę. Przejrzę prawie wszystko, będę chciała kupić z pięć tytułów, a drugie tyle pewnie wpadnie na listę must-have. Jestem uzależniona od fajnie wydanych, ciekawych książek kucharskich. Kiedy wpadamy na Targi Książki Kulinarnej, które odbywają się latem w zamku Ujazdowskich - przejrzymy wszystko (mój M. też). Jeśli w supermarkecie lub innym miejscu jest wyprzedaż książek - muszę zobaczyć, czy jakaś na mnie nie czeka. Przedostatnio na takiej supermarketowej wyprzedaży dorwałam "Wyprawy po przyprawy" za 15zł :D (w sklepach ceny zaczynają się od ok. 35zł).


5. Nie jestem miszczem fotografii ale coś tam sobie co jakiś czas kombinuję. Podczas moich fotograficznych początków znajomy (słusznie) zauważył, że jednym z najczęstszych tematów moich fotografii są kwiaty.


6. Mam hopla na punkcie lakierów do paznokci! Ciemnych! Czerwonych! Bordowych! Z błyszczącymi drobinkami lub bez! Ostatnio przejrzałam kolekcję i stwierdziłam, że nie, koniec z kupowaniem nowych kolorów... 10 odcieni czerwieni to za dużo. Większość trafi w grupach na aukcje ale i tak podczas każdej wizyty w drogerii przyklejam się do szaf z produktami do paznokci... Tak tylko oglądam ;)


7. UWIELBIAM!!! "Zimę" Vivaldiego... Mogę słuchać na okrągło. Ostatnio wpadłam na wersję Marcina Wyrostka:

8. Nie lubię, po prostu nie lubię, kiedy RTV się na mnie paczy, więc traktuję je Perlen Penami lub taśmami washi ;) Wiem, że nie jestem jedyna! Kto jeszcze?


To by było na tyle. Do zabawy zapraszam Kolorowego Ptaka, Dagmarę Kos i Mariusza.

13 komentarzy:

  1. Kamerki też są u mnie pozaklejane. +100 do poczucia bezpieczeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O... ;) Ja tez uwielbiam zieloną herbatę, lakiery do paznokci i ksiażki kucharskie. mam "Jadłonomię', mam "Wyprawy poprzyprawy". I mam długą listę książek, któe chciałabym mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jadłonomia" ma fantastyczne pomysły! Nadaje nowy wymiar warzywom. "Wyprawy po przyprawy" mnie zachwyciły wielopoziomowym podejściem do tematu :) U mnie też długa lista! Strasznie się obśliniłam, kiedy zobaczyłam, że William Curley z żoną wydali jeszcze jedną książkę... Mmmmm.... Można wymieniać i wymieniać. Moja część kolekcji skupia się właśnie raczej na wypiekach i deserach, choć mam i książki o kuchni włoskiej itp. ale Maciek je zakosił do swojej pieczary, w której z reszta perełkami są raczej te ambitniejsze pozycje jak Noma, Sepia, Quay... Quay ma albo na półce albo na liście życzeń... W każdym razie trochę tego jest :D

      Usuń
  3. Ja kamerek pozaklejanych nie mam - ale widzę to u wieeelu osób!! Co do okularów to nawet ja wiedziałam, że je nosisz! Ciekawe jak wyglądasz w tych nowych z grubymi oprawkami!
    Z kulinarnymi książkami tak nie mam.. ale mam tak ze zwykłymi. Przepadam w księgarniach lub na wyprzedarzach internetowych!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja nawet w pracy mam kamerki pozaklejane ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jesteś stara scrapowa rurka, choć młodsza ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tutaj Dagmara Cię obraża? Ja bym ją zablokowała :D

      Haha, w życiu nie widziałam u nikogo zalepionych kamerek, żyję wśród jakichś ekshibicjonistów chyba ;) Co do perfum to też nie mam żadnych ulubionych, nie umiem się zdecydować, nie znalazłam jeszcze takiego zapachu, co do którego miałabym pewność, że mi się nie znudzi ;)

      Usuń
    2. Nawet na moim własnym blogu. Małpa!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger