Co to rub-ons? Jak używać rub-onsów?

Rub-onsy nazywane inaczej kalkomaniami to płaskie ozdoby, kojarzą mi się ze zmywalnymi tatuażami :)) Możecie ich używać na różnych powierzchniach, nie tylko papierze.


Moje prace z wykorzystaniem rub-onsów:

"Breathe me" Więcej zdjęć i TUTORIAL video >>>







Zakładka do książki z tworzywa, obejrzyj video tutorial na zakładkę  >>>
Więcej zdjęć notesu dla Magdy >>>
Dodaj napis
więcej zdjęć notes absyntowy >>>
więcej zdjęć tag dla Guriany >>>


Ciekawostką jest mój tutorial z 2008r. na domowe rub-onsy ;)

3 komentarze:

  1. Wow, nie wiedziałam, że można ich używać nie tylko na papierze ;) w sumie żadnych nie mam, a od jakiegoś czasu wypatruję jakichś fajnych wzorów, tak po prostu, żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faajne są! Stanowczo za rzadko używam swoich :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger