Prima Marketing Water Soluble Oil Pastels + porównanie do Gelatosów


Jesteście ciekawi Primowych pasteli olejnych? 

  
Ok, ok! Wiem, że chcecie wiedzieć o nich jak najwięcej! Zapraszam do obejrzenia poniższego filmu:


Ten "dark grey" ("ciemna szarość") jest mało... ciemny :)) a oliwka (Olive) jest bardzo żółta (mogłaby być ciemniejsza jak na mój gust) ale ogólnie paleta na pierwsze wrażenie jest ciekawa. Tradycyjnie brakuje mi bordowego.

Test kolorów i ich nakładania/mieszania wykonałam na czarnym kartonie Canson oraz na papierze Canson Imagine Mixedmedia.
Test krycia. 1-kredka nałożona bezpośrednio na papier; 2 - kredka roztarta; 3 - kredka rozpuszczona

Test na tkaninie.

Porównanie pasteli olejnych Primy do Gelatosów.

Podsumowanie

Kredki olejne Primy pozytywnie mnie zaskoczyły. Są nieźle napigmentowane. Kolory są fajne, a wygląd jest przyjemny. To nie zmienia mojego zdania o pastelach olejnych nakładanych na kartkę i zostawianych w tej formie (nie lubię tego, że się lepią itp.) ale do rozcierania i używania z wodą są na serio fajne. 
Pamiętajcie tylko, że wszystko piszę z pierwszych wrażeń ;) zobaczymy, czy na dłużej przyjmą się w moich projektach.

Co myślicie o tych pastelach? Używaliście ich? Zastanawiacie się nad zakupem? Macie jakieś specjalne spostrzeżenia? Piszcie! :)

ps. Jak Wam się podobał film bez muzyki w tle?

6 komentarzy:

  1. Świetny film!!! Mam podobne spostrzeżenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przemyśle ich zaku[ aczkolwiek rzadko używam pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja pasteli olejnych w ogóle nie używam ale że uwielbiam media, wodne, to musiałam spróbować i te :))

      Usuń
  3. Bardzo fajny film, jak zwykle! W palecie kredek brakuje rzeczywiście oliwki i jaśniejszego różu, jednak zawsze można to sobie zmieszać. Lubię te kredki, zwykle rysuję nimi po macie do mediów lub paletce i w ten sposób mieszam kolory. Poza tym mam takie same spostrzeżenia jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie ma jasnoróżowego! No tak, sama bym tego chyba nie zauważyła :)))

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger