Kartki Bożonarodzeniowe 2015 [video i galeria]


W tym roku powinnam dostać medal za produkcję :D Zrobiłam ponad 40 kartek i każdą ręcznie wypełniłam osobistymi życzeniami (nie cierpię bezosobowych "zabawnych" wierszyków i życzeń zerżniętych z sieci) i komuś wysłałam lub podarowałam.

Użyłam tu brokatu Ranger Stickles Star Dust - biały brokat pięknie mieniący się na różne kolory

Brokat, brokat, brokat!

Tutaj bardzo dobrze widać srebrny tusz metaliczny Encore 💙

Zrobiłam też miniserię kartek ze złotą farbą. Niestety nie ma ich na filmiku.

Jestem bardzo zadowolona z efektu otrzymanego przez nieregularne odbijanie srebrnym tuszem Encore stempla o wzorze łusek 

W kartkach znalazło się sporo charakternej czerni. Mrrr...

Srebrny tusz Encore 💙




Każdy detal w każdej kartce był przemyślany :)



Bardzo dziękuję za uwagę! :)

9 komentarzy:

  1. Ja jeszcze raz dziękuję za kartkę!! Bardzo bardzo mnie ucieszyłaś :***

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 kartek, jesteś niesamowicie pracowita, a przy tym każda kartka piękna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczba robi wrażenie, ale to świadczy o Tobie jakie potężne masz serce :) Ja też nie lubię wypisanych i sztucznych życzeń , zawsze lepiej dać coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Oj, w przyszłym roku chyba nie będę tak wytrzymała :)

      Usuń
  4. these are such pretty Xmas cards!! I love them!!! so glad I received one for me - I am going to save it forever!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger