Moje ulubione białe pisaki (Sakura Gelly Roll i Glaze) oraz pisak przezroczysty


Znalezienie idealnego białego pisaka jest mega trudne. Coś jest z niektórymi białymi mediami (porównywaliśmy już białe tusze do stemplowania), chyba technologia produkcji jest za trudna, by stworzyć coś na prawdę białego i kryjącego. ...ale nie będę wgłębiać się w metody produkcji, tylko zajmę się przedstawieniem Wam najlepszych białych pisaków i czegoś ekstra ;) Zapraszam do obejrzenia filmu:



Gelly Roll i Glaze kupiłam oczywiście w najlepszym sklepiku Na Strychu :D




Poniżej porównanie jednak polecam obejrzenie go na powyższym filmiku. Widać na nim jak pisaki Glaze odbijają światło.




 
Jakie białe cienkopisy Wy polecacie?


ps. Gelly Roll i Glaze produkuje ta sama firma, w ofercie której są permanentne cienkopisy Micron! Mówiłam o nich w porównaniu czarnych cienkopisów.

36 komentarzy:

  1. Twoje filmiki to ZUO! juz myslałam, że nic nie potrezbuję, a teraz okazuje się, że potrzebuję natychmiast! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam kręcić ten zapowiadany filmik o pisakach Glaze... :D

      Usuń
  2. Dla mnie w tej chwili najlepszy jest biały Sharpie extra fine (http://zielonekoty.pl/pl/p/Marker-Sharpie-Extra-Fine-Paint-bialy/1316). Pisze po akwarelach, akrylach, gelatosach, nie zapycha się i jest wyraźnie kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Porównałam sobie teraz sharpie z gelly roll - sharpie daje wyraźniejszy ślad i nie "rozpływa się" tak jak gelly roll np. na podłożu z akwarelek (suchych), ale generalnie gelly roll też daje radę na większości, oprócz bardzo śliskich (gel medium), gdzie sharpie bez problemu. Natomiast przewaga sharpie to to, że nie jest żelopisem z kulką, tylko pisakiem - kulka się jednak czasem "zapycha", trzeba ją rozpisywać, odtykać, a pisak pisze równiutko cały czas. Niemniej jednak pod względem krycia gelly roll jest tuż za sharpie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację! Miałam już trochę białych pisaków ale chyba nie miaam szczęścia do Sharpie. Który Gelly Roll Ci się rozpływa? Jaką grubość ma sharpie w porównaniu z Gellu Rollem?

      Usuń
    2. Ten Gelly Roll 08, biały - w porównaniu do sharpie na podłożu z akwarelek robi się lekko bledszy, jakby wsiąkał trochę. Grubość kreski jest w zasadzie taka sama.

      Usuń
    3. Dzięki! Na pewno sprawdzę!

      Usuń
  4. O Tores, na to czekałam, bo czaję się na biały Sharpie i byłam ciekawa jak wypada w porównaniu do gelly roll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że ja mam ten Sharpie Paint, extra fine point, water based - taki jak w linku podanym. Możliwe, że inne typy mają trochę inaczej.

      Usuń
    2. A gdzie kupilas ten sharpie white? Bo nigdzie go nie ma dostepnego.

      Usuń
  5. A ja nie mam białych pisaków (choc mam srebrny...) Ale widzę że to błąd że nie mam - musze się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe pisaki to jest to! Używam ich chyba do każdej ilustracji. :)

      Usuń
    2. Ja mam żel peny, dwa różne, które miały być super. Tylko, że nie są, piszą absolutnie fatalnie, przerywają, potrzebują chuchania, dmuchania, rozpisywania i nigdy nie wiadomo czy się uda.

      Usuń
    3. Masakra :/ Też kilka takich bubli miałam. Słyszałam też o pisaku żółknącym ale nie chciało mi się go kupować tylko po to, by sprawdzić, czy na prawdę jest taki zły.

      Usuń
    4. Oshin - jakie pisaki masz? Jakich się wystrzegać?

      Usuń
    5. Ja mam sharpie, na ostatnim zlocie kupione i jest super! Zadowolona jestem bardzo.

      Usuń
    6. Aga - dzięki za informację! Gdzie ten Sharpie się przede mną tyle chował? :))

      Usuń
    7. Ja mam sharpie, na ostatnim zlocie kupione i jest super! Zadowolona jestem bardzo.

      Usuń
    8. Mam inkssential white opaque, a drugi to jakiś no name.

      Usuń
    9. Ah Inksentialls :( Mega się na nim zawiodłam, bo Ranger przecież same fajne produkty ma...

      Usuń
    10. Ten żółknący to chyba ten mój... I przerywa. http://www.odadozet.sklep.pl/userdata/gfx/3432c08c345ad69c628c7c67fea3b9f0.jpg

      Usuń
    11. Tak, podobno to ten żółknie ale po opiniach o nim nie kupię go, nie będę go sprawdzać ;)

      Usuń
  6. Ulalal , chyba czekają mnie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione!od 2 lat nie wymienilam na inne, jak znajdziesz lepsze to daj znać, do tego czasu nadal te będą królować

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne :) Wypróbuję ten Sharpie, o którym pisały wyżej dziewczyny. Strasznie mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam UniBall. Pierwszy był genialny! Drugi już słabszy a trzeci wywalę do kosza w połowie nie zużyty, nie mam już cierpliwości. Kupiłam niedawno gdzieś w internetach Hybrid Gel Pentela, ale nie jest tak kryjący jakbym sobie tego życzyła... Popróbuję Glaze, bo ze zdjęcia wygląda, że jest taki jakbym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gelly Rolle zastąpiły mi właśnie gelpen Pentela. Moi zdaniem Gelly są lepsze.

      Usuń
  10. Wrzuciłam do koszyka, zamówię przy najbliższej okazji i wypróbuję, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrzuciłam do koszyka, zamówię przy najbliższej okazji i wypróbuję, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post, właśnie szukam sprawdzonych białych pisaków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam akurat białych pisaków, więc pewnie zakupię :D pytanie, czy wiesz może, czy na POLSKIEJ stronie można zamówić takie, tylko w kolorach? Najlepiej zestaw :/ z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnuj dostawy w Na Strychu sklepik.na-strychu.pl Ew. pisz do nich na maila :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  14. A ja dzisiaj kupiłam ten żelopis i jest mega blady. Przerywa, nie chce pisać po podłożu z kredek polycolor z koh-i-noora. Jestem mega zła, bo bardzo liczyłam na ten produkt. Kupiłam srebrny tej samej firmy i śmiga jak trzeba. Czy to możliwe, że po prostu trafiłam na jakiś felerny model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt najwyraźniej zszedł ostatnio na psy, wszędzie mówili że dobry, a ja mam to samo co ty. Za 1 razem kupiłam 3 od jednego sprzedawcy i wszystkie tak samo były blade i przeryały, jakby zeschnięte. Pare dni temu zamówiłam 2 już nie na allegro, ale od konkretnego sklepu plastycznego i co? Może i są lepsze bo tamte już wyschły, ale dalej to samo. Jak dla mnie strata pieniędzy i już nigdy tego produktu nie kupię.

      Usuń
    2. Zgłoście reklamację do sklepu, w którym kupiłyście pisaki. Czasem każdemu zdarzają się wpadki. Moje pisaki dalej działają świetnie i nadal je uwielbiam. Z innymi produktami też czasem mam pecha ale po to jest możliwość reklamacji, żeby dać producentowi szansę na naprawienie błędu. :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger