Metaliczne pisaki Pen-Touch

Te pisaki polecają się same, czy o nich piszę, czy nie ;) Kiedy pokazuję pracę z ich wykorzystaniem - zawsze dostaję pytania (różnymi drogami) - czego użyłam do tak fajnego metalicznego efektu? Czy produkt może mieć lepszą rekomendację? Nie jestem pewna ale chętnie Wam o nich trochę opowiem.

W dalszej części wideo masa pomysłów na wykorzystanie tych markerów!


https://youtu.be/bLUJjlxhg44



Wykonana z masy plastycznej jaskółka, którą dostałam od Nowalinki. Jaskółka najpierw została miejscowo pomalowana markerem Pen-touch, następnie zabarwiona mgiełką Dylusions "After Midnight".



 Sakura informuje, że markery Pen-Touch nie są permanentne na szkle ale to nie znaczy, że w ogóle na szkle nie możemy ich używać. Markery ładnie schną na takich powierzchniach i jeśli ich nie dotykacie, nic się o nie nie ociera - świetnie się trzymają. Możecie więc tymi pisakami ozdobić osłonki na świeczki / tealighty, kubki na przybory piśmiennicze, wazony lub np. tymczasowo kieliszki i szklanki! Pomyślałam, że ozdobienie kieliszków na imprezę to jest to! Możecie napisać na kieliszkach życzenia, temat / motyw imprezy, imię (zamiast robić winietki!), narysować obrączki, dynie, fajerwerki, opisać okazję, np. "Wieczór panieński Asi" i całą masę innych rzeczy. W dodatku po imprezie po prostu myjecie kieliszki ale zaznaczę, że ręczne szorowanie nie jest łatwe. To rozwiązanie fajne bardziej dla posiadaczy zmywarek. Zrobiłam test - po jednym myciu w zmywarce prawie cały wzór ładnie zszedł*. Takie personalizowane szkło wygląda duuużo lepiej niż jednorazowe plastiki albo papierowe kubeczki :D

* Uwaga: Stopień zmycia pisaków w zmywarce może zależeć od modelu zmywarki, zastosowanych środków, rodzaju programu, grubości warstwy markerów i innych czynników. Zrób test przed wykonaniem projektu aby upewnić się, że nie będziesz zmuszony do ręcznego szorowania szkła. Marker pewnie gorzej będzie się zmywał z matowego/szronionego szkła. Przed wykonaniem własnego projektu zastanów się, czy jest on dla Ciebie możliwy. Musisz wykonać test, czy wyniki będą zadowalające. Nie biorę odpowiedzialności za ewentualne niepowodzenia, ponieważ istnieje wiele różnych sytuacji, a wszystkich nie sposób mi ocenić.





Papier z kolekcji Piątku Trzynastego "Serendipity" w metaliczne serca ozdobiłam dodatkowymi rysunkami, które świetnie się wtopiły w już istniejący wzór.

Kiedy przechowuję media w szufladzie - lubię je opisać, żeby szybko wyszukać interesujący mnie kolor.

Efektowny napis na kopercie.
Więcej moich pomysłów na zastosowanie markerów Pen-Touch znajdziecie w powyższym filmiku.

Pisaki Pen-Touch znajdziecie w sklepiku Na Strychu.


7 komentarzy:

  1. Też je sobie kupiłam po jednym Twoim grudniownikowym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Sprawdziły się u Ciebie? Fajne są, nie? :D

      Usuń
  2. A je sobie kupię po obejrzeniu filmiku :) na razie muszę chwilę odetchnąć od kupowania, bo w żadnym wypadku od Twoich filmików ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam metaliczne markery innejfirmy i byłam bardzo zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie? Ja używałam jeszcze Pentela, ale w sumie taki to zwykły gelpen... i ostatnio trafiłam na chyba Staedtlera ale to jednak nie Pen-Touch :D

      Usuń
  4. Metaliczny mam jeden. Al nie wiem jak długo się trzyma.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger