Clean Color Real Brush 💙 pisaki z prawdziwymi pędzelkami!


Filmik na Wasze życzenie :) O pisakach Kuretake Clean Color Real Brush! Uwielbiam je! Trochę już o nich pisałam na Facebooku:
"Od dłuższego czasu ostrzyłam sobie zęby i za moja namową pojawiły się w moim ulubionym sklepie. Wcześniej byłam ich ciekawa, we Frankfurcie na targach Creativeworld tylko upewniłam się, że są mi niezbędne do życia... teraz, kiedy są już u mnie - zachwycam się od nowa 💙 Dopiero teraz zauważyłam, jak kolory pięknie się mieszają, a pędzelki pozwalają na mega precyzję. Mrrrr.... przygotujcie się, będziecie je pewnie często widzieć u mnie w najbliższym czasie!"
 



Paleta zestawu 12szt.




Mieszanie kolorów na papierze Canson Imagine. Od góry: 1. mieszanie pisaków na papierze, 2. mieszanie kolorów stykając końcówki pisaków przed nałożeniem, 3. mieszanie kolorów nakładając pisak na wodę i dodając wodę, 4. nałożenie tuszu na paletkę i nałożenie pędzelkiem z wodą



Jeśli zastanawiacie się jakie kolory tych markerów są najlepsze do kolorowania skóry to zapraszam na wpis o kolorach portretowych markerów wodnych Kuretake!

Na moim Instagramie znajdziecie cała masę prac z użyciem Clean Color Real Brush, między innymi:




Więcej filmików na moim kanale na Youtube. Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Jestem zakochana w nich! :) Świetny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Pisaki dają mega, świetny efekt. Można zrobić z nich fajne ramki do bloga lub coś w tym stylu. Nigdy ich nie widziałam, ale dzięki Twojemu postowi dowiedziałam się dużo, przydatnych rzeczy. Najlepiej wyglądają na kalce lub na bloku do markerów alkoholowych.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger