Homegrown - 7 Dots Studio


Mam słabość do 7 Dots Studio! 💙 Zachwycają! Przy okazji każdej premiery mam ochotę na zakupy. Wzory są dopracowane, kolory trafione w punkt, jestem uzależniona też od ich naklejek! "Homegrown" to prześwietna kolekcja papierów, stempli, masek, naklejek i dodatków do scrapbookingu! Nawet jeśli przestraszyłam się na początku różowych odcieni ;)



Ten tag to chyba gwiazda kolekcji ;)

Gwiazdki są boskie!

Mam cała masę pomysłów na wykorzystanie serducha z zestawu stempli!
Produkty 7 Dots Studio znajdziecie na ich stronie internetowej i w innych sklepach, np. w sklepiku Na Strychu ;)

Serduchowe kwiaty? Czemu nie?

Co myślicie o tej kolekcji? Wykonaliście już z nią jakieś prace? Dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger