Misti - narzędzie do perfekcyjnego stemplowania


Dzięki sklepikowi Na Strychu i Agnieszce Arte Banale mogę Was zaprosić na film o Misti z My Sweet Petunia! :D Filmik nie jest krótki ale w opisie na YouTube znajdziecie spis konkretnych momentów, więc klikając na czas (lub wybierając go w okienku odtwarzania) łatwo znajdziecie interesujący Was temat ;) Zapraszam do oglądania!


Muszę przyznać, że Misti wywarło na mnie duże wrażenie.  Tak jak powiedziałam w filmiku - zastanawiałam się kilka razy jak niektóre dziewczyny robią kartki z mega idealnymi odbitkami i... teraz domyślam się, że mają Misti ;)) Oczywiście są różne sposoby na równe odbitki ale z tym ustrojstwem nie musimy się starać, zajmuje to chwilkę... same zobaczcie :) Misti przedstawia Wam Agnieszka - Arte Banale :D
Stemplowanie zwykłe, dwukolorowe i warstwowe.

Idealne pozycjonowanie stempli gumowych.

Jedna z kartek wykonanych przez Arte Banale:


Misti znajdziecie w sklepiku Na Strychu

Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście - zajrzyjcie na blog Arte Banale :D

7 komentarzy:

  1. I've had my Misti for over 6 months now and ABSOLUTELY ADORE IT! THE most amazing tool evaaaaaa!!!!! That card is tooo cute for words! Hope you're doing well :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much! Misti is very interesting indeed!

      Usuń
  2. Świetny kurs :-) Jakiego tuszu używa Pani do stemplowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arte miała jakiś pigmentowy, a ja polecam z całego serducha Versa Fine z Tsukineko (teraz Imagine Crafts).

      Usuń
  3. Mam misti już jakiś czas i przyznam, że jest rewelacyjny. Gdy szukałam opinii dot. tego urządzenia natknęłam się na ten właśnie post i był jednym z argumentów, które przekonały mnie do zakupu misti. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ten filmik pomógł :D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger