Mixedmediowy journal z warsztatów Moniki Huculak


Robiąc porządek w plikach, folderach na dysku... znalazłam zdjęcia journala, który wykonałam na warsztatach Kolorowego Ptaka dawno temu :)) Szybko przejrzałam wpisy z ostatniego roku i faktycznie - nie pokazywałam go! Czas naprawić ten błąd. Ba, znalazłam też zdjęcia mixedmediowej kartki, której tez nie widzieliście... ale to kiedy indziej. 


Podczas warsztatów kilka razy trochę się zapomniałam i tworzyłam po swojemu ale mam nadzieję, że Monika nie ma mi tego za złe :D


W tak złożonych pracach świetne jest to, że można je długo kontemplować, odkrywając kolejne ciekawe detale. 


Baza journala jest świetna dla wielbicieli prac 3D.



Muszę przyznać, że na tych warsztatach przekonałam się do żółtego złota. 




Dziękuję Monice za zaproszenie! Wybacz mega poślizg w publikacji... :)

3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger