Grudniownik 2016

Miałam już gotową bazę grudniownika przygotowaną z różnego rodzaju papierów scrapowych ale kiedy journale Piątek Trzynastego w srebrzyste śnieżynki dotarły do Na Strychu - wiedziałam, że nie mogło być inaczej... W tym roku postaram się zrobić journalowy grudniownik w notesie z papieru kraftowego! 



Zdążyłam już zrobić wpis o nastawieniu staropolskiego ciasta piernikowego z ChilliBite (jeszcze zdążycie dołączyć do wydarzenia na facebooku i do pieczenia;), zapisałam datę kupienia ozdób choinkowych (to pierwsze święta w nowym mieszkaniu!), zrobiłam listę prezentów i listę osób, do których kartki będę wysyłać... może Wam pokażę więcej wkrótce



Journale Piątku Trzynastego wyglądają świetnie Mają bardzo fajny odcień papieru - taki sam jak kolekcja Serendipity, którą Wam kiedyś pokazywałam! Z resztą jeśli mnie znacie, to wiecie, że jestem fanką tego producenta Śnieżynkowy journal - jak już wiecie - stał się grudniownikiem, ten z piórkami będzie na rysunki, a w tym z napisem "Hello" będę mazać mediami.



A Wy? Robicie grudniowniki?

4 komentarze:

  1. Bardzo bym chciała w tym roku zrobić grudniownik. Bardzo!
    Tym bardziej, że jesteś kolejną osobą, która do tego zachęca, inspiruje niesamowicie!
    Twój zapowiada się fantastycznie. Czekam na resztę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię grudniownika. Prowadzę bullet jpurnal i tam gromadzę wszelkie zapiski. Tych z grudnia jest najwięcej.
    Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z Na Strychu. Jak mogłam nie zauważyć tych notesów???

    OdpowiedzUsuń
  3. Dryszko! Niezwykle piękny grudniownik!
    Radosnych, cieplutkich Świąt!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger