Mixedmediowa kartka z szarościami


 Jakiś czas temu zrobiłam duży błąd. Nie pokazałam Wam tej kartki! Nie wiem jakim cudem zapomniałam to zrobić, bo z kartki jestem bardzo zadowolona :) Połączyłam tu złoto, srebro, czerń, brązy, szarości, brzoskwinie, zielenie czyli całą masę kolorów ale całość tworzy spójną elegancką całość.


Znajdziecie tu mgiełki perłowe, brokat, Inkę Gold. Kartka tajemniczo błyszczy i delikatnie się mieni.


Uważam, że takie prace są dowodem na to, że nie potrzeba jednej kolekcji, by zrobić fajnie skomponowaną pracę. Łączcie wzory, komponujcie kolory - czasem trzeba poszaleć i poeksperymentować ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger