Farba 3D do stemplowania - 3D Stamp Paint - Viva Decor

 O farbie do stemplowania z Viva Decor mówiłam już nie raz na moich pokazach podczas zlotów ale produkt jest tak fajny, że zdecydowałam o nim opowiedzieć też na moim kanale YouTube.
Na początku sama byłam do niej sceptycznie nastawiona - po co mi farba i babranie się z gąbeczkami? Przecież mam swój ulubiony metaliczny tusz Encore! Ale po sprawdzeniu, co można z farbą zrobić - polubiłam ją bardzo. Przekonajcie się i Wy - zapraszam do obejrzenia filmiku:

Video about 3D stamp paint from Viva Decor - english subtitles are available! Click rectangle between clock and cog on the right part of player:


Świetne efekty, prawda?
Farbę znajdziecie w sklepiku Na Strychu.
3d Stamp Paint - Silver - Viva Decor3D Stamp Paint - Rose-metallic - Viva Decor3D Stamp Paint - Violet-metallic - Viva Decor3D Stamp Paint - Light blue-metallic - Viva decor

Wykorzystane w filmiku stemple pochodzą z 3rd Eye: I used here stamps from 3rd Eye:
dziurka od klucza stempel TES-028 keyhole  kwiat TES-230 Drycha's flower  deszcz TES-229 spring shower - deszczyk krople  stempel TES-186S hypno - candy small

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger