Przepiśnik dla faceta * Recipe book for my men


Pamiętacie mój przepiśnik? Stwierdziłam, że segregator będzie wygodniejszy niż notes, bo mogę wyjmować kartki na czas pieczenia (kartka jest przyczepiona do lodówki magnesem, nie muszę szukać miejsca w kuchni na cały przepiśnik), poza tym dokładam przepisy do tej kategorii, do której potrzebuję – nie muszę się martwić, że w sosach czy ciastach nie ma już miejsca na nowe notatki. Jego forma spodobała się mojemu M. (zawodowy kucharz ;) )
Do You remember my recipe binder? I decided that binder is way better than normal notebook 'cause I can ad pages wherever I need - there's no problems like "oh, I don;t have any more space in cakes part!". Moreover I can take out page with recipe and use magnet to put on on the fridge, without wondering where I can out recipe book on the kitchen. My men liked this form of recipe book.

http://blog.na-strychu.pl/2014/06/wyzwanie-przepisnik/Po usłyszeniu, że mój M. nie ma gdzie spisywać swoich pomysłów na dania – nie zostało mi nic innego, jak zrobić męską wersję segregatora. Kompozycja i techniki raczej się nie różnią ale do tego projektu wybrałam inne papiery, inną maskę 3rd Eye – kwiaty zostały zastąpione cegłami! Oczywiście padło też na inną gamę kolorystyczną. Na blogu sklepu internetowego Na Strychu możecie przeczytać, w jaki sposób ozdobiłam ten segregator. Zapraszam też do udziału w przepiśnikowym wyzwaniu! Możecie wygrać bony do wykorzystania w sklepiku Na Strychu!

Also, I heard that he didn't have good place to writing down recipe ideas (he's a cook). Well, I had to make recipe book for him! Composition and techniques are pretty much the same - I decided to use different 3rd Eye stencil (bricks!), different color palette. 

2 komentarze:

  1. Czad kobieto! czytasz w moich myślach ja mam opasły segregator i aż wstyd, że jeszcze go nie ozdobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger