Wyzwanie Martwa Natura: Etykieta

Lepiej późno niż wcale ;) Zmieniłam nazwę wyzwania, żeby bardziej pasowała do naszych poczynań ;) Dodatkowo umieściłam wszystkie wyzwania na jednej stronie! To znacznie ułatwia przeglądanie tematów, dodawanie prac i zaglądanie na blogi innych uczestników :)
Jesteście nowi? Zasady i poprzednie tematy znajdziecie [tutaj]

W tym tygodniu Etykieta! 


Tores:
"Z proporcjami butelki jest nadal coś nie tak, ale etykietę widać ;)"



i ja - Drycha:
Też coś schrzaniłam z opakowaniem ale etykietka jest :))




3 komentarze:

  1. A to mnie zaskoczyłaś! Kombinowałam co też wymyślisz na literę E, ale etykieta jakoś mi do głowy nie wpadła! Ciężko będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyślamy razem :) Na początku się śmiałam, że będziemy rysować keczupy i majonezy... :P

      Usuń
  2. OK, udało się :) Dorzuciłam swoje :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger