Lodowa wata cukrowa


To wyjątkowa kartka. Coś pomiędzy baśnią a tańcem na lodowisku :)) To porównanie wpadło mi do głowy, gdy patrzyłam na kartkę, a w tle leciał "Smile". Widzicie tę sunącą po lodzie łyżwiarkę? ;))


Kartka powstała ze skrawków papierów (Prima, GOScrap, 7 Dots Studio i Sodalicious), papierowej hortensji, metalowego kwiatu, kwiatów i listków z wykrojników (Sizzix i Magnolia) oraz resztek z alfabetów The ScrapCake. Kompozycję dopełniłam kryształkami samoprzylepnymi. Nie obyło się bez mediów. Na tło przez maskę z gwiazdkami nałożyłam pastę strukturalną. Pozostała część kartki została ozdobiona m.in. farbką Crackle Paint i Inką Gold.

Podobny efekt z połączeniem spękań i błyszczących drobinek uzyskałam w notesie "Cukrowa piratka".

Inne projekty z wykorzystaniem Crackle Paint.

4 komentarze:

  1. cudowności, wszystko co lubię:kolory, tu się skrzy, tu pęka ;) a Wiesz na pierwszy rzut oka ta lewa strona skojarzyła mi się z takimi śródziemnomorskimi kamieniczkami, jakimś takim zamglonym pejzażem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. STUNNING!!! Loooove how you have 'played' with the texture of the flower:):)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger