Tag z cytatem Fridy Kahlo


Jeden ze sklepów zorganizował podczas Craft Wawy konkurs na tag z ulubionym cytatem o tworzeniu. U mnie padło na Fridę. Tag wykonałam totalnie na ostatnią chwilę, czyli rano przed imprezą, gadając z Mariuszem o wszystkim i o niczym. Na początku totalnie mi nie szło ale chyba nie jest tak źle, w dodatku dostałam wyróżnienie. ;) Ok, przyznam Wam się - podoba mi się ten tag! Jest czaszka, są pajęczyny, czerń, bordo, brokat i warstwy.


Było mi szalenie miło się z Wami spotkać, wyściskać i parokrotnie usłyszeć, że uwielbiacie moje artykuły i kursy/filmiki :D Dziękuję! Before party, sama impreza jak i afterparty udały się, a to wszystko dzięki fajnym ludziom! Do zobaczenia! Następnym razem chyba 21. marca na Scrapowisku w Łodzi? Będziecie?


5 komentarzy:

  1. po trzykroć uwielbiam! jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mroczny i genialnie wykonany - jak to zwykle u Ciebie! pozdrawiam, nurrrgula. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie moje kolory, a bardzo mi się podoba! Niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fajny! Może się podobać :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger