Stemple do scrapbookingu - które najlepsze?


Nie wiecie, które stemple są lepsze? Które stemple wybrać? Gumowe czy przezroczyste? Jakie mają właściwości? Jak należy z nimi postępować? Zapraszam do obejrzenia filmiku, w którym staram się jak najwięcej opowiedzieć o stemplach używanych m.in. do scrapbookingu i tworzenia kartek.




BARDZO dziękuję Wam za zgłoszenie mnie do konkursu na najbardziej inspirującego twórcę! 
Każdy komentarz, wyświetlenie, udostępnienie i wiadomości na priv napędzają mnie do działania i nagrywania kolejnych filmików, za takie nominacje też jestem bardzo wdzięczna!!! :)
Jeśli jeszcze nie głosowaliście, możecie to zrobić [tutaj].

11 komentarzy:

  1. Dzięki za informacje! Zawsze bałam sie stempli gumowych - teraz już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie, pięknie, ale obraz się trzęsie i po 18 minutach dostałam choroby lokomocyjnej przed monitorem, nie będąc w środku transportu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa moja komórka tak lata za ruchomymi przedmiotami (w tym wypadku moimi łapkami) i nie wiem, gdzie to wyłączyć... O ile się da... YouTube mi co jakiś czas zwraca uwagę i sugeruje stabilizację obrazu, i wtedy ją włączam ale teraz łobuz się nie odezwał, a ja nie zwróciłam uwagi... :o Wielkie dzięki za zwrócenie uwagi! Już włączam stabilizację, po przekonwertowaniu filmik będzie wyglądał lepiej:)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje filmiki. Proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się cieszę! Na moim kanale YouTube jest na ten moment kilkadziesiąt filmików, kolejne są w częściach, a tematów nie brakuje ;) Więc pozostaje mi zaprosić was do subskrybowania/obserwowania, by nic nowego nie umknęło.

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje filmiki. Proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. filmik mnie tak nakręcił, że od wczoraj jestem posiadaczką 25 stempli, jak szaleć to szaleć:)
    i spróbowałam kolorowanie distressami i jest cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamusiu! 25? Zaszalałaś :D Chętnie zobaczyłabym Twoją kolekcję! Na jakie się zdecydowałaś?

      Usuń
  6. Świetny wpis, przepadam za takim kreatywnym DIY. Polecam Ci również zaopatrzyć się w wykrojniki do scrapbookingu. Ostatnio w jednym sklepie udało mi się zakupić urocze kształty, którymi przyozdobiłam kartkę urodzinową dla mojej pięcioletniej siostrzyczki.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger