Chorwacki zachód słońca


Fanpage Brother ScanNcut PL organizuje konkurs na wakacyjną pocztówkę. Też skusiłam się na wzięcie udziału!

Jeśli chodzi o wakacje - zawsze wracam myślami do Chorwacji. Świetna pogoda, piękne widoki, niepowtarzalne Jeziora Plitwickie. Na plaży kamienie, kraby i nudyści :P W wodzie rybki i jeżowce. Długie spacery, dojrzewające figi i mnóstwo smaczków do odkrycia. Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę. Na pocztówce kojący zachód słońca oraz relaksująca w wykonaniu mandala.

Zrobione podczas wakacji zdjęcie wydrukowałam kilka razy, też w częściach, następnie nożykiem i nożyczkami wycinałam fale, mandalę i resztę. Całość oprawiłam w minimalistyczną lekko tuszowana metalicznym tuszem ramkę. Pracę wykończyłam białymi pisakami - matowym oraz błyszczącym.









4 komentarze:

  1. Niesamowita praca. Sprytnie przemyciłaś zdjęcia pomiędzy fale i na mandalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Od razu zobaczyłam tam mandale oglądając album o wakacjach w Chorwacji :D

      Usuń
  2. Padłam jak zobaczyłam! Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger