Kolorowa Warsztaty - Koszalin - relacja

15. sierpnia 2015r.  mogliście mnie znaleźć w Pracowni Niebanalnie Kreatywnej, gdzie poprowadziłam dwie tury Kolorowych Warsztatów! Uczestników powitały pasiaste torebki z tajemniczą zawartością oraz narysowane i pokolorowane przeze mnie prace.


Stół szybko zapełniał się kolejnymi mediami. Dla każdej tury inne ciekawe produkty. Opowiadałam o produktach, technikach, wymieniałam plusy, minusy itp. Uczestniczki słuchały, testowały, próbowały nowych rzeczy, niektóre robiły notatki ;)







Specjalnie na warsztaty narysowałam trzy prace, które były kolorowane podczas warsztatów. Każdy otrzymał też tester papierów - bowiem papier to bardzo ważna sprawa! Kiedyś nakręcę o tym filmik.




Każdy został zbombardowany masą wiedzy o mediach do kolorowania i o samym kolorowaniu!
Bardzo dziękuję za udział! Świetnie było się z Wami zobaczyć :)

ps. większość z używanych podczas warsztatów mediów znajdziecie w sklepiku Na Strychu. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger