DIY: Shadowbox z mandalą



Ten shadowbox znalazłam jakiś czas temu, był z surowego drewna. Służył mi do eksponowania badzików (zdjęcie obok wykonała Paulina Wośko), później jakiś czas czekał na swoją następną rolę. W tym roku w końcu postanowiłam zrobić z nim coś więcej. Nie był to krótki proces ale niektóre projekty potrzebują czasu. Wolę trochę poczekać niż szybko wykonać projekt bez przekonania czy efekt końcowy będzie mi odpowiadał.

Na początek pomalowałam całość na czarno, wymierzyłam odpowiednie kawałki papieru i zaczęłam rysować. Rysowałam pisakiem z pędzelkiem, wypełnionym permanentnym tuszem oraz permanentnymi cienkopisami.

Każdy kawałek mandali został pomalowany farbami, m.in. Twinkling H2O.

Każda przegródka została kilkukrotnie zabezpieczona i zalana żywicą. Żywica została potraktowana papierem ściernym, pilnikiem, metalową linijką (tak!) i szlifierką. Po ostatecznym przeszlifowaniu papierem ściernym shadowbox był gotowy.





Shadowbox poleciał już do nowej właścicielki. Ciekawa jestem, co się w nim znajdzie :D Zanim skończyłam je ozdabiać trzymałam w nim przez chwilkę lakiery do paznokci - wysokość ścianek jest idealna :)) Tak samo jak na farbki, słoiczki, małe drewniane stemple. Poza tym to świetna ozdoba biurka (i nie tylko).

Na pewno kiedyś sobie sprawię coś podobnego. Bardzo mi się podobają szuflady drukarskie / palety z przegródkami. Powieszone na ścianie same w sobie wyglądają ciekawie, a uzupełnione kilkoma dodatkami nabierają jeszcze więcej charakteru. Jest to też świetny sposób przechowywania kolekcji drobnych przedmiotów. Same plusy :D

20 komentarzy:

  1. Dryszko, fantastycznie! Aż chce się lecieć po jakiś shadowbox (albo chociaż wkłdkę do szuflady z przegródkami na sztućce, ha ha)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło, strasznie fajny pomysł z pocięciem mandali na kawałki różnokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł z tą żywicą i obróbką jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z żywicą można bardzo dużo zrobić :)

      Usuń
  4. Oh my GOSH! This looks totally brilliant! Can you imagine a wall in a house done like this? Get working!!! LOL....just joking...... absolutely stunning work :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! A wall! That would take a while of work :O Thanks :)

      Usuń
  5. niesamowita! każdy o niej będzie marzył :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje, moje, moje! Wciąż nie mogę uwieżyć że ten boxik jest mój, już jest na biurku i cieszy moje oczy :D Jestem zachwycona, naprawdę <3 Dziękuję jeszcze razy Drysz!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger