Jak zrobiłam Grudniownik/December Daily?



Opowiadałam Wam już co to jest Grudniownik (December Daily), teraz czas na wgłębienie się w temat ;) Nagrałam filmik, w którym opowiadam o wykonaniu mojego grudniownika. Materiały i akcesoria - pokazuję wszystko* po kolei :) Poza rzeczami oczywistymi typu gilotyna, nożyczki itp.





* Po nagraniu filmiku kupiłam jeszcze dziurkacz Tima Holtza/Sizzixa! Ta (poniżej widoczna) śnieżynka jest bombowa! Musiałam go mieć...

Strona z tajną zawartością czyli listą osób, którym wyślę kartki na święta!
Stronę z pierwszym grudnia zrobiłam jednak z innej strony papieru 7DotsStudio ;) i wygląda super!




5.12. odbyły się warsztaty Karoli Witczak w Scrap&Art! Byłam na nich! Miałam wielką frajdę podczas malowania wianka, podczas reszty warsztatów miałam konflikt wewnętrzny, bo Drycha i kolory? i biały? w Karolowym stylu? :O Żeby zatrzymać klimat - zrobiłam strony grudniownika w podobnym stylu, chyba jakoś mi się udało?





Miałam okazję dorwać się do wykrojnika MemoryBox"Beaded background"! Wycięta kartka podklejona brokatowym papierem (naklejałam po kawałeczku ścinki z wycinania czego innego) wygląda fantastycznie!
Robicie swój Grudniownik? Jeśli tak - zachęcam do zgłoszenia go do konkursu Na Strychu! Zgłaszać możecie się na blogu i/lub na facebooku.
Grudniownikowe wyzwanie

10 komentarzy:

  1. Jejku jakie cudo ! Napracowałaś się , ale efet rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero 7.grudnia, do końca albumu jeszcze 3,5 tygodnia ;)) Zdążę się jeszcze nad nim napracować :))

      Usuń
  2. Uwielbiam zaglądać na Twój blog :) Świetny ten Grudniownik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło, bo śledzę wszystkie Twoje wpisy. Ostatnio miałam przerwę ale wszystkie zaległości grzecznie czekają na mnie na bloglovin! :D

      Usuń
    2. Jejku, mnie również jest ogromnie miło, że pomimo tego, że Twoją główną pasją jest scrapbooking, wchodzisz na mojego rysunkowego bloga :) Ja zerkam na każdą Twoją notkę, bo stanowisz fajne źródło inspiracji, ale niestety czasu brakuje na komentowanie :(

      Usuń
  3. Dryszko, fantastycznie! Tylko skąd wstrząsnęłaś śnieg 1.12? Chyba że to zaklinanie rzeczywistości :-D Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo zdziwiona, że spadł! Kiedy jechałam do pracy było całkiem biało, co widać na załączonym obrazku :)) Później stopniał, a dalej padał już tylko deszcz.

      Usuń
  4. Jesteś świetna bezdyskusyjnie :) A grudniownik rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Ci wyszedł i jak zwykle utrzymany w Twoich kolorach! :D Nic dziwnego, że miałaś konflikt wewnętrzny z kolorami na warsztatach! Super wianek!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Tagi

mixedmedia (161) kartki (85) scrapbooking (83) 3rd Eye (70) journal (68) tutorials (66) dark (61) Scraps of Darkness (58) kolaż (46) notesy (32) o produktach (24) lo (21) tagi (18) altered (16) halloween (15) warsztaty (11) albumy (10) dolls (8) muzyka (8) lalki (7) review (7) Kuretake (6) artykuł (5) ślub (5) monster high (4) steampunk (4) zakładki (4) fotografia (3) pudełka (3) home (2) pop-up (2) ramka (2) shadowbox (2) (anty)ramki i lustra (1) magnesy (1) quilling (1) recycle (1) vintage (1)
Copyright © 2014 Drycha - mixedmedia - craft - handmade , Blogger